The best Side of خواص چای عناب و دارچین

Wiki Article

تااین‌جا دائما از خواص عناب تعریف کردیم. اما آیا این میوه، عوارضی هم دارد؟ در واقع، عناب به خودیه خود عوارضی ندارد. اما ممکن است برای افرادی که در حال مصرف دارو هستند عارضه ایجاد کند.

این مطلب صرفا اطلاعات عمومی است و هرگز جایگزین توصیه پزشک متخصص نیست. قبل از انجام هر اقدامی حتما با یک پزشک متخصص ملاقات و از توصیه های او پیروی کنید. اطلاعات بیشتر

مطالعه دیگری که در ایران انجام شد، توانایی عصاره عناب را در مهار گسترش رده‌های سلولی تومور سرطانی به ویژه سرطان خون نشان داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عناب دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و می‌تواند برای بسیاری از موارد مختلف مفید و سازنده باشد.

( در مورد دیگر خوراکی های مفید برای خواب راحت در این مقاله بیشتر بخوانید) تنها باید توجه داشته باشید که عناب خشک نسبت به عناب تازه درصد قند بیشتری دارد و از این رو افراد دیابتی یا دارای اضافه وزن باید در خوردن آن اعتدال را رعایت کنند.

به خاطر خاصیت عناب بسپارید که مهم‌ترین و بیشترین خواص عناب تازه به دلیل وجود ترکیبات آنتی اکسیدان در این میوه است.

عناب خوشمزه و خوش عطری که میل می‌کنید معروف است به خرمای سرخ یا خرمای چینی. خواص عناب تازه خلاصه شده است در کالری پایین و فیبر زیاد که در کنار دیگر مواد مغذی و معدنی می‌تواند یک میان وعده عالی به حساب بیاید.

به دلیل وجود فیبر در عناب، بهترین مورد برای یبوست است و به دلیل آنتی اکسیدان بالا برای سیستم گوارشی بدن خیلی استفاده می‌شود.

مطالعه‌ای که روی موش‌ها انجام شد نشان داد که عناب با مصرف دوزهای پایین‌تر اضطراب را کاهش می‌دهد و در صورت مصرف در دوزهای بالاتر اثر آرام‌بخشی دارد.

عناب را خرمای سرخ چینی نیز نامیده‌اند. در حال حاضر عناب در بسیاری از مناطق غرب آسیا و نیز در چین، کره و ژاپن، هم به‌صورت وحشی می‌روید و هم کشت می‌شود.

اگر به دنبال راهی برای لاغری هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله ماساژ لاغری را مطالعه کنید.

در مطلب نوشته شده از غفاری دایت به خواص آویشن از جمله خواص آویشن برای قاعدگی و... پرداخته ایم پیشنهاد میشود برای اطلاعات بیشتر به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

همچنین به خاطر پتاسیم بالا و سدیم کم، رگ‌های خونی را شل کرده و به کنترل فشار خون کمک می‌کند.

Report this wiki page