What Does جهت بیماری سل Mean?

Wiki Article

کمبود چه ویتامینی باعث پیسی می شود؟ زینک یا ویتامین های دیگر؟

بیماری سلیاک مقاوم یکی دیگر از عوارض است. در موارد نادری، آسیب روده‌ای ناشی از بیماری سلیاک همچنان ادامه دارد و منجر به سوء جذب قابل توجهی می‌شود، حتی اگر یک رژیم غذایی کاملا بدون گلوتن داشته باشید. این وضعیت به عنوان سلیاک مقاوم به درمان شناخته شده است. اگر علی رغم داشتن رژیم غذایی بدون گلوتن، علائم و نشانه‌های سلیاک را حدود ۶ ماه تا ۱ سال همچنان داشته باشید، ممکن است پزشک تان آزمایش‌های بیشتری را به شما توصیه کند و به دنبال توضیحات بیش تری برای علائم شما باشد.

بیماری سلیاک نیازمند بررسی و درمان‌های اساسی است لذا در اغلب موارد باید به متخصص گوارش مراجعه کرد. اگر اسهال یا ناراحتی گوارشی بیش از دو هفته طول بکشد، با پزشک خود مشورت کنید. به علاوه قبل از گرفتن رژیم غذایی بدون گلوتن، برای اطمینان بیشتر با پزشک مشورت کنید.

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

در ادامه این مقاله قصد داریم به‌طور کامل به این سؤال پاسخ دهیم که «بیماری سل چیست؟». همچنین راه‌های تشخیص و درمان این بیماری را بررسی می‌کنیم.

سل می‌تواند تبدیل به یک بیماری مزمن شده و باعث زخم‌های گسترده در نرمه فوقانی ریه‌ها شود. قسمت فوقانی ریه‌ها بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گریند.[۱۱] دلیل آن به‌طور کامل روشن نیست.[۱] شاید قسمت فوقانی ریه‌ها به دلیل جریان هوای بهتر[۱] یا خروجی ضعیف غدد لنفاوی بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند.[۱۱] خارج ریوی[ویرایش]

حمید فرخ نژاد عرب نیست دوستان ،قنواتیه که یه قومیت بینابین ل...

۸ ترفندهای کاربردی برای تمیز کردن فر خانگی که کارتو آسون میکنه!

علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

سلنا گومز یکی از مشهورترین چهره های جهان است که چندین سال است با این بیماری دست و پنجه نرم می کند. در ادامه بیشتردرباره بیماری لوپوس می خوانیم.  لوپوس چیست؟

اکثر افراد مبتلا به بیماری سلیاک هرگز نمی‌دانند که به این بیماری مبتلا هستند.

آزمایش ادرار: اگر بیماری سل، مثانه را درگیر کند، در آزمایش ادرار سلول‌های چربی قابل تشخیص هستند.

[۷] همچنین، یک استعداد ژنتیکی[۳۸] نیز وجود دارد اما دانشمندان مشخص نکرده‌اند که چقدر مهم است.[۷] مکانیسم[ویرایش]

لوپوس نوعی بیماری خود ایمنی است  که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خودی عمل کرده و به‌آن‌ها آسیب می‌رساند. زنان در مقابل این بیماری ده‌برابر بیشتر از مردان آسیب‌پذیرند. این بیماری اغلب پوست و چندین اندام داخلی را درگیر بیماری تست سل می‌کند و با وجود اتوآنتی بادی در خون همراه است.

Report this wiki page